Monday, December 24, 2007

Merry Christmas N Happy New Year 2008!!!

Tmr will be Christmas day.... Do u have any plan 4 2nite? Like go 2 countdown? As 4 me, i'll going 2 met kim mo later :P Tmr i have Christmas party also at my aunts place..... As i know, she ordered a big turkey 4 tmr event.... I never taste turkey before, so tmr is my chance 2 taste it...... Below i show off some gift tat buy 4 gift exchange........
Ho ho ho..... Merrrrrrrry Christmas everyone......... May Ur wish will came true in this special nite......

18 comments:

Tau Sar Phneah said...

taugeh ko..hope u enjoy ur xmas dinner..have a wonderful and "blast" xmas yea...

Sue said...

Happy Christmas Taugeh!!!
Where is my present??? Haha!

yam9972 said...

Good Lord ! Merry Christmas Taugeh !

Kopi Soh said...

Kerismas i dun eat turkey, i eat popiah!! Merry X'mas and Happy 2008!!

Joze Foo said...

where is my present ya? Got present for wife no present for mistress? Turkey kah... i dun like prefer chicken...hahahhaha

jepunlauee said...

Taugeh..Merry Christmas...
Thanks alot for your greetings at my blog
hope you have a wonderful x'mas..

cs said...

merry christmas and happy new year....

2008 .. 8 is fatt fatt fatt... so fatt big $$$$....

btw... tomorrow baru BOX-ing day.. so dun open any wrap of ur x-mas gift ok?....

hey.. mana i punya gift?.... kek sim... :P

Anonymous said...

hahaha..... merry christmas although a bit late la... bt at least ur eve is be wif me.... hahaha.... hope yest u hapi la when be wif me... thx for ur present also....

Kikey said...

Merry Christmas!
Happy New Year!
(^.^)

David (AKK) said...

Hey Taugeh... What's inside har... I mean the gift... hahaha :)

Anyway Merry Xmas to you

Taoju said...

Merry Xmas to you, Taugeh! Hope it's not too late to wish you here. hahahaha

Sean said...

Wah... you prepared so many gifts~ Which one is for me?

keeyit said...

Merry christmas to you.. Mana saya punya hadiah??

alvin said...

wow so many Christmas present!!!so cool!!!

s|lence said...

where is mine?

K3ViN said...

Jimmy Xioa Ti - Ya tat nite i really enjoy lor..... Hope u enjoy also

Sue - Merry Christmas 2u 2... Errr... Next time lor :P

Wantan - Merry Christmas 2 u...

Kopi soh - Haha..... i really like turkey lor... Merry Christmas 2 u...

HNKP - sure.. what u wan me 2 buy? Haha 4 me, both also tasty lor...

Lau EE - ur welcome.. Merry Christmas 2u also

CS - Merry Christmas n Happy New Year 2008 2 u also.... Ya i unwrap my present lioa... Errrr... Next time buy 4 u :P....

Kim Mo - ur welcome... hope u like it lor..... I also like ur gift.....

Kikey - Merry Christmas n Happy New Year 2008 2 u.....

Angku - Merry Christmas n Happy New Year 2008 2 u..... haha cant let u know wor.. haha later pecah secret....

Taoju - Merry Christmas n Happy New Year 2008 2 u.....nope u no 2 late lor :P

Sean, KeeYit, lao Playboy - Merry Christmas n Happy New Year 2008 2 u..... haha prepare 2 u both next time lor haha

Alvin - haha have 2 lor..... Many gift exchange party lor..... Uleh? No gift exchange party meh?

Nicholas Chan said...

happy new year. hahas!

K3ViN said...

nickchan - same 2 u... Happy New Year 2008....